Používáte starou verzi prohlížeče Internet Explorer pro který není tento web plně optimalizovaný. Stahněte a nainstalujte si prosím zde nejnovější verzi
Copywriting/copywriter
Někdy je potřeba jen heslo a vtip, aby oči potencionálního zákazníka daly impuls k zájmu, jindy je potřeba připravit soubor textů pro firemní či osobní komunikaci.
Člověk dost často mluví, aby mluvil, produkuje mnoho slov, ale výsledný efekt je mizivý. Dalším problémem jsou situace, pro které chybí správná slova.
Jsme bombardováni reklamami ze všech stran, ale kolik z nich je skutečně kvalitních?
Nedaří se správně zhodnotit, pokárat ani motivovat, protože chybí správná slova.
Ano, jsou momenty, kdy slova jsou zbytečná, ale daleko více je situací, kdy naopak někdo marně čeká na slovo, které potřebuje slyšet.
Nezřídka to bývá i důvod výpovědí, rozchodů, krizí.
Copywriting se nesprávně chápe jen jako nástroj marketingu. Firemní i osobní život potřebuje stále dost správných textů, vyjádření, sumarizací, hodnocení, analýz, které jazykově, komunikačně i kreativně málo vybaveným jedincům zabírají mnoho času i energie a ne vždy se dostaví dobrý výsledný produkt.
Dlouholeté profesní i osobní zkušenosti a přehled nám dovolují nabízet tuto službu našeho týmu.
- Aktivní kontakt a promptní řešení.
- Schopnost správné empatie do situace, myšlenky, problému.
- Nabídka kompletního řešení až po zjištění realizace tisku, webové presentace, správy elektronických médií.
* marketingové materiály
* hesla
* motta, slogany
* presentace
* sdělení
* dopisy, blahopřání, kondolence
* motivační dopisy
* vypracování analýz pro firemní jednání
* texty pro výroční zprávy
* HR a PR texty
* technické listy
* texty pro firemní noviny/kompletní výroba firemních novin-časopisů
* osobní presentace
* životopisy
* webové texty
* aj
Jednorázová, dlouhodobá i kmenová spolupráce.
Profesionalita a morální kodex otevírá i nabídku zpracování osobních dokumentů a korespondencí.
Můžeme nabídnout i vyhotovení některé formy biografie či memoárů jako sdělení dětem, vnoučatům, přátelům.
Ceny normostran se odvíjejí podle náročnosti textu, formy služby či doby vzájemné spolupráce.
Prvním krokem je osobní setkání a dialog.